Select your language

Home Forums Technisch Forum Elektrische installatie hulp bij installatie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #22023
    A.T. Langbroek
    Deelnemer

    Beste allen,
    sinds veertien dagen ben ik in het bezit van een ID20F uit 1972. Ik ben er heel blij mee. Sinds jaren heb ik een Traction Avant 15/6 waarvan ik het onderhoud zelf doe, en alle kleine reparaties. Ook allerlei aanpassingen als alarmschakelaar en lichtverklikker heb ik zelf gemonteerd.Bij de mooie ID20F raakt ik steeds het spoor bijster – zelfs iets eenvoudigs als een lichtverklikker plaatsen lukt niet. Graag roep ik de hulp in van een clublid die verstand heeft van de elektrische installatie om mij te helpen bij het plaatsen van lichtverklikker en alarmlicht. Ik woon in Terschuur maar kan ver rijden… Ik wacht een bericht af

    #22027
    A.J.P. BULDER
    Deelnemer

    Voor oa technische hulp ben je iedere dinsdagavond of op maandelijkse sleuteldagen op een zaterdag welkom in de Espace Technique Rob Lageveen, onderdeel van de clublocatie in Tull en ‘t Waal (naast magazijn en clubwinkel). De Technische Commissie helpt dan je graag met het oplossen van problemen of het delen van informatie.

    #22028
    A.T. Langbroek
    Deelnemer

    Ik kom, deo volente, aanstaande dinsdag naar Tull en ‘t Waal…

    #22118
    A.T. Langbroek
    Deelnemer

    Ik was dinsdag in Tull in ‘tWaal onder de indruk van de service, de kennis en het magazijn. Dinsdag ben ik er weer, in de hoop dat het kabel boompje voor de de alarmlichten er is. Ik haal ook boeken op.
    Als het mogelijk is wil ik graag een gebroken kabeltje vervangen: de kabel die de hoogte van de koplampen regelt. Ik hoop dat er deskundige hulp is…
    Groet – Ary

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue