Select your language

Home Forums Algemeen Forum Overig Aanrijding met de DS

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #26099
    12234
    Deelnemer

    Beste leden van de club, op onze trip naar zuid frankrijk hebben we op de terugweg helaas een aanrijding gehad. Een andere bestuurder met een splintenieuwe mercedes haalde ons 50 meter voor een groen stoplicht in en kwam toen direct naar rechts en ging vol op de rem: kansloos remmen, dus de voorkant in elkaar.
    Nu moet ie natuurlijk gemaakt worden, maar met welke garage hebben jullie goede ervaringen? Ik woon in Waalwijk, vlakbij ‘s-hertogenbosch, dus als iemand hier in de buurt een goede ds-plaatwerkerij weet waar goede ervaringen mee zijn hoor ik het graag. (ik heb de lijst op de club site wel bekeken, maar daar kan ik niet uit opmaken of het nu alleen reparaties zijn of plaatwerkers.) Ik heb er een gevonden, garage Leyten in Oosterhout maar ik hoor graag jullie ervaringen.
    Nou, bedankt alvast en als iemand een tip heeft om de motorkap te openen als de twee trekstangetjes hun werk niet meer doen…..
    Een groet van Peer Claassen uit Waalwijk.

    #26186
    A.J. Meilink
    Deelnemer

    Citro Classique Borculo. Fijne garage

    #26814
    12216
    Deelnemer

    Dag Peer Claassen,
    Beetje laat dat ik je vraag lees, misschien heb je al een bedrijf gevonden. Je zou het anders eens via (Citroën garage) Moonen in Elshout kunnen proberen.
    Of een goed reparatiebedrijf in Tilburg: Autoschade Haans.
    Groeten, Jan JB (Tilburg)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue