In mijn garage stonk het enige tijd terug zeer ernstig naar rotte vis. Nou was ik bekend geraakt met die lucht als ik mijn ID 1963 liet lopen en haar een paar keer in hoogte op en neer liet gaan. Dan rook je dat een beetje. Ik had nu echter al twee weken niets gedaan dus bevreemdde de lucht mij. Toch maar eens naar de onderkant van de dame kijken en ja hoor, links achter lag een knappe plas visolie.
Het drupte bij de onderste aansluiting van de hoogteregelaar. Uiteindelijk alles los gemaakt. éen membraan had een rare bult in het rubber maar was wel droog… De hoogetregelaar uit elkaar gehaald, perfect schoongemaakt tot in kleinste detail en nieuwe membranen gemonteerd.
Vandaag met sleutelmaat de boel weer in elkaar gezet. En nu?
Met de hoogteregelaar naar de laagste stand gaat de auto achter omhoog en andersom. Het lekken is wel over!!
Naar de hoogste stand gaat ie omlaag. Wij zijn er tamelijk zeker van dat de toevoer en afvoer op de hoogteregelaar correct zijn aangesloten.
De voorste hoogteregelaar doet zijn werk wel goed.. hebben we niet aangeraakt…
Dus ja
eerst nog eens definitief checken of leidingen goed zitten. Als die inderdaad goed zitten, wat wij vermoeden… Wat kan het dan nog zijn?????