Select your language

Home Forums Algemeen Forum De Club Nieuwe Clubsite

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #4075
    Anoniem
    Inactief

    Ik vind de nieuwe club-site maar traag reageren; de oude site werkte duidelijk sneller!

    #4192
    LANDEWEERD
    Deelnemer

    Ik merk niets van traag reageren. Wel vind ik de nieuwe site prachtig. Een verademing! Enige minpuntje is dat het interactieve deel zo lastig te vinden en te ontsluiten is. En fotootjes bij de kofferbakverkoop. Tiptiptip: de knop naar de kofferbakverkoop onder annonces. Je zoekt je nu het apezuur.

    #4216
    Anoniem
    Inactief

    @ Landeweerd: wordt aan gewerkt, aan die foto’s bij het Kofferbakforum.

    #5017
    K.C. SOMMER
    Deelnemer

    Nee jongens (m/v), het werkt niet goed.
    Ik werk met een Mac OS X 10.6.8. en – helaas – nog geen glasvezel.
    Gebruik genaakt van de browsers Safari 5.1.10 en Firefox 41.0.2.
    – Ik ben gedwongen om op de startsite door jullie gekozen wisselende pagina’s te bekijken. Nu met de nadruk op de enquête.
    Dat vinden de meeste gebruikers meestal vervelend.
    – De sites laden langzaam. Of geheel niet (vanuit de hoofdrubrieken zitten een aantal mouse overs die soms wel en soms niet werken , verschillend werken bij de twee genoemde browsers)
    – Ik heb dit bericht – onafgesloten – een keer verlaten en – helaas – verdwenen my first thoughts. Een buffer per gebruiker moet mogelijk zijn.
    – De “broncode” sturing boven de hier gebruikte mailbox is een bron van verwarring bij uitstek. Misschien dat ‘dropbox’ en ‘blackboard’ gebruikers er iets aan hebben, voor consumentensites is dit ‘not done’ Overigens is de mailbox voor reactie na de eerste keer niet meer te laden en verdwenen uit mijn beeldscherm.
    – jullie willen het te mooi doen. Dat mooi doen kan in een – goed ogend tijdschrift als La Bombe, waar het uiterlijk gewoon erg OK is. Op een website haal je dat niet. De strijd tussen vorm en inhoud loopt hier uit de hand. De inhoud van een site is in het geval van deze clubsite vooral functioneel. Dat is deze helaas niet.
    – Doorklikken in de hoofdrubrieken werkt niet constant op dezelfde manier. Bovendien zijn de rubrieken te overlappend. Als de mouse over subrubrieken niet bij iedere browser zichtbaar worden, werkt dit het gebruik van de site eerder tegen dan mee

    Het is te veel.
    Het geheel lijkt wel ‘’website optie’’ gedreven. Zo iets als ‘’wat we kunnen zullen we ook doen’’.
    Ik rij mijn DS nooit in de hoogste stand. Jullie wel?

    Ik denk dat er gehakt moet gaan worden. Vooral getest op zwakste schakel systeemaansluitingen.
    Het is onzinnig mezelf als maatstaf op te voeren. Ik voel me een modale gebruiker. In die rol stoot de pagina me af.
    Hebben jullie ooit het gebruik (functioneel en kwantitatief) onderzocht? Er zitten allerlei tel- en evaluatiefuncties achter de hostsystemen die jullie gebruiken.
    Ik vrees dat de kosten van deze site (de looks bevallen me wel hoor) niet in verhouding staan ten opzichte van de opbrengst (wat verstaan jullie eigenlijk onder de opbrengst van de site).

    Waarom deze reactie? Ik zocht naar de openingstijden van het magazijn. Het lukt me niet die via de ‘nieuwe ‘ website te achterhalen.
    Gelukkig heb ik mijn reactie copy→pasted
    Mijn ervaringen dus maar even ingetikt.
    Overigens blijf ik een waarderend lid van een leuke club. Leuk voor wat betreft het blad en de bedoeling de ‘mooiste auto ooit’ rijdend te houden.
    Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen en inzet. Erg jammer dat de technische club, die zich nu Technisch team noemt afgesplitst is. Ik weet niet welke problemen hieraan ten grondslag liggen, maar jammer is het wel. Betrokken mensen met eenzelfde passie moeten toch samen kunnen?
    Succes beste mensen

    Karel Sommer
    Lid nummer 9497

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue