Select your language

Home Forums Algemeen Forum Evenementen ‘Gezamenlijke’ rit naar voorjaarsevenement….

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #28814
    F.H. Van de Laar
    Deelnemer

    Aldus verzameld op de parkeerplaats in Reeuwijk, goede opkomst en om 11:30u vertrok de gehele stoet naar Bunnik.
    Ik weet niet precies wat er onderling afgesproken is maar de polonaise ging de snelweg op en versplinterde werkelijk binnen enkele minuten, toen ook de mijnheer voor mij verdwaalde in Utrecht en plotseling drie banen overstak en een afslag nam die ik niet meer op een normale manier kon halen, heb ik zelf uiteindelijk de navigatie maar aangeslingerd en mijn weg vervolgd, ik heb werkelijk niemand meer gezien tot aan de locatie, dat was toch niet de bedoeling denk ik zo?
    Dit was mijn eerste gezamenlijke rit sinds eind jaren 80 maar vond het geen reclame, neem lekker een weg binnendoor en hou rekening met elkaar zodat je min of meer samen en relaxed bij je evenement aankomt, zonder snelweg hadden we een heerlijke toer langs Woerden, Vleuten en De Meern gehad in plaats van als een jekko over de A12 te scheuren, hopelijk de volgende keer beter….
    Ohja, ik moest bij het verlaten van de parkeerplaats ook alsnog 4,50 aftikken, werden er toevallig ergens uitrijkaarten uitgedeeld? want ik had begrepen dat parkeren voor clubleden gratis was….

    Frans

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue