De Citroën DS is een mythische auto. Voortkomend uit een bewuste keuze. Uit passie, uit overtuiging, omdat er geen mooiere, fijnere of technisch meer interessante auto is. Bij de Citroën ID/DS Club Nederland begrijpen wij dat. Een auto die zijn functie overstijgt, dat is zeldzaam. Een aantrekkingskracht die een zeer diverse groep mensen verbindt. Dat zie je aan ons ledenbestand, mensen van alle leeftijden en levenspaden. Maar de tijd dat mensen zich massaal aanmelden bij klassieke autoclubs is voorbij. De belangstelling voor een industrieel ontwerp als de Citroën DS moet levend gehouden worden.
De Citroën ID/DS Club Nederland is daarom met een campagne gestart waarbij online en printed media gezamenlijk optrekken in het benaderen van een nieuwe, jongere doelgroep. Maar ook DS-rijders die nog geen lid zijn van de Citroën ID/DS Club Nederland willen wij bereiken. Zij vormen een doelgroep met dezelfde passie voor die iconische auto: de Citroën DS.
Door het ledenaantal op niveau te houden, kunnen wij de service voor de Citroën DS en haar clubleden op peil houden. Op een niveau waar wij als club trots op zijn. Maar om dat zo te houden, daar moeten we wel aan werken.
Dat kan je doen door deze video binnen jouw eigen sociale media te delen, van Facebook tot LinkedIn, hoe meer hoe beter! Reageren? => webredactie@citroeniddsclub.nl