Select your language

Home Forums Algemeen Forum Evenementen Foto’s van Nelle

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    B. RIJVERS
    Deelnemer

Hallo mensen,

Ik was met 3 mensen van m’n fotoclub naar het evenement gekomen en ben m’n foto’s nog aan het uitzoeken, net als mijn gevolg. Zodra die klaar zijn zal ik ze in dit topic delen.
    Er werd bij de entree een foto genomen en die zou ergens op de website te vinden moeten zijn, echter merk ik dat alle links naar (informatie over) het evenement niet werken. Waar kan ik de foto’s bekijken ?

Vriendelijke groet, Bart Rijvers

Naar ik begrijp zal rond 8 oktober op de clubsite een download-link worden geplaatst, ongetwijfeld in een leuk artikel met andere foto’s van het evenement.
    Groeten, Jan Willem

B. RIJVERS
    Deelnemer

Ik heb m’n foto’s uitgezocht en in een album gezet.

F.H. Van de Laar
    Deelnemer

Mooie foto’s Bart 😉

Rob Hoen
    Moderator

Beste Bart, Bij het verslag over het evenement op de site komt een link te staan waar je de foto kunt downloaden. Dat verslag is klaar, maar fotograaf Koen van der Lee heeft even tijd nodig om de foto’s af te werken. Het zijn er namelijk meer dan drienhonderd… Dus nog even geduld a.u.b, het komt eraan! Gr, Rob Hoen

Rob Hoen
    Moderator

Beste Bart, Bij het verslag over het evenement op de site komt een link te staan waar je de foto kunt downloaden. Dat verslag is klaar, maar fotograaf Koen van der Lee heeft even tijd nodig om de foto’s af te werken. Het zijn er namelijk meer dan drienhonderd… Dus nog even geduld a.u.b, het komt eraan! Gr, Rob Hoen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue