Select your language

Home Forums Algemeen Forum Overig Fietsendrager op ID

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #14591

    Hallo,

    Deze zomer ga ik natuurlijk naar La Ferté-Vidame voor de viering van 100 jaar Citroën. En daarna trekken we verder het Franse land in. We willen graag fietsen meenemen.

    Wie kan me een merk/model fietsendrager aanraden om op trekhaak van de ID (19B, 1969) te zetten?

    Groet, Olivier

    #14717
    P Stolk
    Deelnemer

    Hallo Olivier,
    Wij hebben voor onze fietsen, trailer2bike gekocht. het bleek met de fietsen drager dat de fietsen teveel wind kregen. Hierdoor gingen de lassen van de fietsen drager scheuren.
    Met trailer2bike het probleem opgelost.

    Succes Piet

    #14747
    R.G. VINK
    Deelnemer

    Hoi Olivier,
    Wij rijden inmiddels al een paar jaar naar France heen en weer met de Pro User Diamant 91739 (zelfs beste koop Consumentenbond 2019, een blijvertje dus) met uitschuifbare horizontale wielgoten. Ik zet ‘m wel extra vast met twee korte spanbanden aan de trekhaak 20 cm naar r en l, i.v.m. ons ‘smalle kontje’ en rijwindgevoeligheid. (daarmee blokkeer ik evt. scheefstand)
    De electr. fiets van mijn vrouw (Giant Revive, 24 kg., een soort halve ligfiets) blijft er geweldig op staan! Geschikt voor 2 fietsen. Hoewel mijn racefiets in delen in de auto meegaat, maar dat heeft met het gewicht en het wat afwijkende model fiets van mijn vrouw te maken…..
    Zorg voor zo min mogelijk windvangers op de fiets, geen zijtassen o.i.d. , moet lukken! Succes!

    hrt.grt. Robert

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue