Select your language

Home Forums Technisch Forum Carrosserie, interieur Demonteren koplamp

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #19777
    T.P.H. ROELOFS
    Deelnemer

    Bij de koplamp van mijn rechterspatbord begint roest te komen en dat wil ik gaan verwijderen. Hiervoor zal de koplamp uit het spatbord gehaald moeten worden en daarna weer teruggeplaatst worden. Er gaan geluiden dat dit niet eenvoudig is, kan iemand bij hiervoor een stappenplan aangeven? Is het verstandig om bij het terugplaatsen onderdelen te vernieuwen zoals rubbers om herhaling van het roest tegen te gaan? Mijn dank is groot voor de reactie. Groet, Tejo

    #19778
    A.J.P. BULDER
    Deelnemer

    Het demonteren van een reflector of koplamphuis staat rijk geïllustreerd met foto’s en met een heldere tekst in het werkplaatshandboek (deel 2). De werkplaatshandboeken zijn te bestellen in de clubwinkel of af te halen bij de clublocatie in Tull en ‘tWaal.
    Je kunt ook het spatbord meenemen naar de Espace Technique bij de clublocatie , daar helpen leden van de Technische Commissie je graag met het demonteren van het koplamphuis Voor informatie tav bv roestpreventie en montage tips kun je daar eveneens terecht.
    Iedere dinsdagavond en op sleuteldagen is de ‘Espace Technique Rob Lageveen’ geopend, maar momenteel ivm covid-19 regelgeving alleen op afspraak.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue