Select your language

Home Forums Technisch Forum Hydraulica, veersysteem "officiele hoogte"

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #7071
    Anoniem
    Inactief

    Ik vraag me af, is er een officiële rijhoogte voor onze dames vastgesteld? Dus als de hoogteregelaar in de reguliere rijstand staat?
    En hoe meet ik die? Zowel voor als achterzijde. Stomme vraag misschien, ik hoop toch op een antwoord….

    #7074
    A.J.P. BULDER
    Deelnemer

    De officiële rijhoogte voor en achter is verschillend voor de oudere en nieuwere modellen. En een break heeft weer een afwijkende maat voor de achteras.
    De waarden zijn te vinden in het werkplaatshandboek. Daar staat ook tot in detail beschreven hoe en waar je moet meten tussen wegdek en stabilisatorstang.
    Dat je moet letten op je bandenspanning etc. Als binnenkort de technische ruimte van de club operabel is kunnen ook o.a. deze controles daar onder kundige begeleiding worden uitgevoerd.

    #7078
    Anoniem
    Inactief

    Dank je wel voor het antwoord, moet bekennen dat ik wel de werkplaatshandboeken heb, maar die zijn vanaf 65, ik heb id 63.

    Maak graag een keer gebruik van de technische ruimte inclusief de kundige begeleiding. De systematiek van meten zal overigens voor alle modellen hetzelfde zijn?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue