Select your language

Home Forums Technisch Forum Aandrijving Automatique

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4572
    C.A. HULSBUS
    Deelnemer

    Oproep aan bezitters van een DS volautomaat
    Vanaf modeljaar 1972 was het mogelijk om op de DS21 en DS23 een BorgWarner volautomaat te bestellen, de zgn Automatique modellen. Je komt deze uitvoeringen niet zo vaak meer tegen, waardoor het voor eigenaren van een volautomaat soms wat lastig is om aan technische kennis, onderdelen, documentatie en dergelijke te komen. Tijdens het najaarsevenement op 27 september jl. is daarom door een aantal bezitters van een Automatique het plan opgevat om een aanspreekpunt in te richten. Omdat binnen onze club niet precies bekend is welke leden een dergelijke auto bezitten, vragen wij iedereen die een DS Automatique heeft daarom om zich op deze plaats te melden en ervaringen uit te wisselen.
    Een van de initiatiefnemers is Jeroen Voorn, zelf eigenaar van een DS21 Automatique.

    #8648
    M. Postma
    Sleutelbeheerder

    Ik ben dus ook in het bezit van een DS21 i.e. Automaat (1971).
    Ik kan mij niet voorstellen dat er op dit moment maar twee auto’s zijn met een BorgWarner automaat.
    Omdat Jeroen en ik benieuwd zijn naar de ervaringen van andere “automaat-rijders” nogmaals een oproep.

    Gr. Matthieu van Moorst

    #8749
    P.M.A. GROB
    Deelnemer

    Beste DS Automatique – Borg Warner bezitters,

    hoe kom ik met jullie subclubje in contact ?

    Met vriendelijke groet,

    Paul Grob
    lidnr 2799
    E pmagrob@gmail.com

    #12139

    Ik lees nu pas dit bericht 😳 ik ben ook de trotse bezitter van een automatique 2300 Pallas
    John van Langeveld

    Overigens al 60.000 km zonder noemenswaardige problemen, ritten naar italie, Frankrijk, Spanje. Met en zonder aanhagertje

    #19285
    L. DE VRIES
    Deelnemer

    Misschien een erg late reactie, Ik ben in het bezit van een DS 23IE BW. Met vriendelijke groet, Leo de Vries E-mail leodevries@gmail.com

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Loading…
Loading…

Bienvenue